چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۱:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۸۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم:
سرهنگ توکل:خدمت به همه مردم عزیز ایران بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن است.
به گزارش تنویر جهرم، دانشجویان و دانش آموزان همه اقشار مختلف مردم جهرم در راهپیمایی 13آبان با فریاد شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیات من الذله انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در این مراسم با اشاره به اینکه امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  و راس آن آمریکا است، گفت: آمریکا در طول 40سالی که از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد همواره ما را تحریم و تهدید کرده است اما نتیجه ای جز شکست و رسوایی برای آنها نبوده است.

سرهنگ توکل افزود: با توجه به اینکه دشمنان فهمیدند جنگ نظامی علیه کشور عزیزمان ایران جواب نمیدهد به سراغ جنگ نرم و جنگ اقتصادی رفته اند.

وی با بیان اینکه آخرین حربه دشمن تحریم است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز روز افول آمریکا در همه عرصه بوده و آینده ای درخشان  نیز در انتظار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ توکل خطاب به مسئولان کشور، گفت:خدمت به همه مردم عزیز ایران بهترین راه مقابله با توطئه های دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با اشاره به ساخت جنگنده کوثر در کشور، افزود:این جنگنده با تکیه بر توان داخلی و توجه به اقتصاد مقاومتی ساخته شده است که خود نشان دیگری از شکست دشمنان است.

 وی با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و به فرموده امام راحل(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، تاکید کرد:به جوانان همه دهه ها  افتخار می کنیم و  اما جوانان دهه 90 آگاه باشند که با تهاجم فرهنگی بیشتری روبرو هستند.

سرهنگ توکل خطاب به دانش آموزان، بیان کرد: باید قله های بلند علمی توسط شما  دانش آموزان فتح شود و در کنار مدرسه در مساجد نیز حضور پیدا کنید.

همچنین رئیس آموزش و پرورش شهرستان جهرم در این مراسم گفت:امروز کلاس درس دیگری برگزار شد و شما دانش آموزان با توسل بر آموزه های دینی و سخنان بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری  درس بخوانید و در برابر توطئه های دشمن همواره بصیر باشید.

گفتنی است: شهرستان جهرم 1200شهید  تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد 313 شهید دانش آموز و 41شهید فرهنگی می باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
13:35 - 1397/08/21
0
0
سلام ودرود خداوندبرهمه شمابزرگواران وفرمانده همیشه سرافرازوفداکارناحیه جهرم جناب سرهنگ توکل عزیزکه بارهنمودهای عارفانه خودهمه رابه فیض اکمل می رساند (هیچ وقت دلسوزی هاونصایح برادرانه تان راازیادنمیبریم موفق وموید باشید فرمانده دلها)(بسیجی گمنام)
نام:
ایمیل:
* نظر: